środa, 12 marca 2014

Ryż z kurczakiem curry

Uwielbiam ryż pod każda postacią,czy to na słodko ,czy na słono. Tym razem postanowiłam zrobić z kurczakiem i moją domową pastą curry,której przepis również jest na blogu. Od paru dni jestem troszkę chora i nie mam zbytnio siły na siedzenie w kuchni,myślę, że za parę dni wrócę do pełni sił, bo na oku już mam pyszne babeczki tiramisu ;)

Składniki:
ryż basmati,
filet z kurczaka,
domowa pasta curry(przepis na blogu),
grzyby,
zielona papryka,
pędy bambusa,
sól,pieprz,


Wykonanie:
Ryż gotujemy w lekko osolonej wodze. Filety z kurczaka kroimy na cienkie paseczki,paprykę również,grzyby na kawałki. Mięso przyprawiamy domową pastą curry,jeśli jest taka potrzeba solimy.Mięso podsmażamy na oliwie ,dodajemy grzyby, paprykę, pędy bambusa i wszystko razem chwile smażymy. Ugotowany ryż wykładamy na talerz, na to mięso z warzywami i gotowe. Proste ,szybkie, bardzo smaczne.


Smacznego!

2 komentarze:

  1. szkoda, że choroba cię rozbroiła, ale za to pyszność szybką przygotowałaś! Dla mnie bomba, ja bym się poraczyła takim obiadkiem.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorsze to to, że straciłam smak :/ ale myślę,że 2 dni i przejdzie ;) A obiadek szybko się robi,pastę curry również polecam ;)

      Usuń