poniedziałek, 17 marca 2014

Kokosowe muffinki

To nie było planowane. Zostały mi białka z dwóch jajek i trochę wiórków kokosowych,więc pomyślałam,że szkoda żeby się zmarnowały,więc postanowiłam zrobić muffinki-kokosanki :) Bardzo szybko się je robi. Nawet nie chciało mi się wyciągać miksera i białka ubiłam ręcznie,coś czuję, że jutro będę mieć zakwasy :D

Składniki na 5 muffinek:
2 białka,
125g wiórek kokosowych,
2-3 łyżki cukru,(w zależności jak słodkie lubisz)
cukier puder do posypania(niekoniecznie)


Wykonanie:
Białka lekko ubić,dodać cukier dalej ubijając na błyszczącą puszystą pianę. Dodać wiórki kokosowe.Wymieszać.Przełożyć do silikonowych foremek na muffinki.Można również upiec je na papierze do pieczenia. Nakładamy wtedy po łyżeczce masy na papier w odstępach 3cm.Piec w 190C,aż się zrumienią. Prościej się nie da, prawda? ;)


Są naprawdę pysznie kokosowe ;)


Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz