czwartek, 29 maja 2014

Mus truskawkowy z bananami i jogurtem

Podobno zbliżają się upały,ile w tym prawdy? hmm...
Nie wiem jak Wy, ale Ja w takie dni chłodzę się jogurtem naturalnym i owocami. Niestety nie mogę jeść lodów,zawsze po nich jestem chora :/ ,ale czasami jest to silniejsze ode mnie i skuszę się na jednego małego, wtedy cierpię tak jak teraz. 
Ale mam coś lepszego dla was. Pyszny mus truskawkowy z jogurtem i bananami. Pożywny, lekki  i dobry na ochłodę deser. Do tego szybki w przygotowaniu.

  Składniki:
2 dojrzałe banany
1 duży jogurt naturalny
pół kilo truskawek (można więcej;]) 
blender


 Wykonanie:
Banany wrzucamy do blendera, wlewamy cały jogurt naturalny i miksujemy,aż powstanie gładka masa. Przelewamy do pucharków lub kieliszków od wina. Myjemy kubek od blendera. Wrzucamy truskawki i miksujemy je na gładki mus. Następnie przelewamy go do kielicha, na masę bananowo-jogurtową. Dekorujemy świeżą truskawką. Gotowe.

 
 Smacznego!!!




4 komentarze:

  1. Poczułam się jakbym piła ten koktajl na greckiej plaży.... :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, ten koktajl, klimat grecki i nic więcej do szczęścia nie potrzeba ;) pozdrawiam

      Usuń
  2. Super połączenie, mus obłęd.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń