wtorek, 13 maja 2014

Homemade zapiekanka

"W tym smutnym jak .... mieście" nie ma nawet dobrych zapiekanek. Każdy znas czasami ma ochotę zjeść coś poza domem. Niestety u nas nie da się tego zrobić, więc postanowiłam zrobić sobie sama pyszne zapiekanki. Nie będę się prosić O! :P

Składniki:
1 bagietka,
pieczarki,
ser żółty,
pół papryki czerwonej,
kawałek pora,
ketchup,
zioła prowansalskie,


Wykonanie:
Bagietki kroimy wzdłuż. Pieczarki kroimy na małe kawałki i dusimy, niech puszczą wodę. Ser ścieramy na dużych oczkach, paprykę kroimy na małą kostkę, por w krążki. Na bagietkę nakładamy pieczarki, ser ,paprykę, por i posypujemy ziołami. Pieczemy w piekarniku nagrzanym do 170C przez ok 10 minut. Jeśli nie lubicie dodatków, możecie polać zapiekankę po upieczeniu ketchupem. Gotowe.


Smacznego!!!

Zostałam nominowana do Liebster Blog Award nominowała mnie Kasia z bloga http://u-pieczona.blogspot.com/ . Dzięki za nominację.



ZASADY:„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.

1.Bez czego nie wyobrażasz sobie życia?
Bez jedzenia i moich kotów ;)
2.Jaki smak najbardziej opisuje Twój charakter?
pikantny
3.Co jest najtrudniejsze w prowadzeniu bloga?
Wymaga systematyczności, a czasami brak czasu.
4.Gdzie najczesciej szukasz kulinarnych inspiracji?
książki, internet
5.Wymarzony cel podróży?
Marrakesz
6.Masz słabość do...?
makaronu i kotów ;)
7.Jak najczesciej spędzasz czas?
na rowerze i przy garach :P
8. Co sprawiło, że postanowiłaś rozpoczac blogowanie?
namówił mnie chłopak :D
9.Uzależnienie?
jedzenie
10.Ulubiony program kulinarny?
Two Greedy Italians <3
11. Bez czego nie wyjdziesz z domu?
bez telefonu i karty :D
 
Moje pytania:
 
1. Najgorszy film jaki oglądałaś?
2.Twoja pierwsza myśl rano, zaraz po przebudzeniu?
3.Najlepsze wakacje spędziłam w ...?
4.Najtrudniejsza potrawa jaką robiłaś to...? 
5.Ulubiona książka kucharska?
6.Książka czy film?
7.Za 30 lat chciałabym...?
8.Mając czarodziejską różdżkę zmieniłam bym w swoim życiu...?
9.Tańczyłaś kiedyś na stole? :D
10.Przeraża mnie..?
11.Ty w jednym słowie? 
 
Nominuję:
 
 




  

1 komentarz: